قیمت تابلو برق سردخانه

قیمت تابلو برق سردخانه

یکی از تجهیزاتی که در سردخانه ها در بخش کنترل و تنظیم سایر تجهیزات سردخانه استفاده می شود، تابلو برق سردخانه است. این تجهیز به عنوان عضو اصلی کنترل کننده تمام وضعیت های دستگاه های مختلف در سردخانه به کار می رود. یعنی از آن برای کنترل کمپرسور، هیترهای مخصوص برفک زدایی یا دیفراست، فن های کندانسور، فن های اواپراتور، کنترل روشنایی، باز و بسته بودن درب ها، هشدارها و تنظیم دما و رطوبت و سایر بخش های کوچک و بزرگ استفاده می شود.

قیمت تابلو برق سردخانه با ویژگی ها و مشخصات آن متناسب است. همانطور که می دانید تابلو برق به دو صورت PLC و میکروپروسسوری طراحی می شود. قیمت این دو نوع طراحی با یکدیگر متفاوت هستند. با ما همراه شوید تا بیشتر با این تجهیزات آشنا شوید.

وظیفه ی اصلی تابلو برق در سردخانه چیست؟

حفاظت از فاز، ولتاژ، فشار بالا یا پایین در سیستم، دمای روغن موجود در سیستم، سطح مایع در سیستم، اضافه بار موتور و کنترل جریان و عملکرد کمپرسور و اواپراتور در سیستم. این ها بخشی از وظایف اصلی تابلو برق در سردخانه هستند. می توانید از این طریق از کمپرسور، که اساسی ترین تجهیز به کار رفته در سردخانه است، حفاظت نمایید.

تابلو برق سردخانه عموما از نوع 3 فاز است. البته نوع تک فاز آن ها نیز قابل طراحی و ساخت است. فاز آن بنا به درخواست مشتری قابل تعیین است. قیمت تابلو برق سردخانه به صورت تکفاز یا 3 فاز با یکدیگر متفاوت است.

شما می توانید نیازتان را با ما در میان بگذارید تا بهترین تجهیزات سردخانه ای را برای شما طراحی کنیم. به این ترتیب بهترین کارایی دستگاه ها و تجهیزات عایدتان می شود. همچنین تمامی تجهیزات مخصوص کسب و کار خودتان است.

اعضای اصلی تابلو برق و انواع آن

اجزای اصلی تابلوبرق‌ها عبارتند از؛ بدنه، کنتاکتور، کنترلر فاز، سیم ارت، لیمیتر و انواع کلید مانند کلیدهای حرارتی. بدنه‌ی تابلو برق سردخانه، به علت حساسیت بالا، با رنگ الکترواستاتیک پوشانده می شود. همچنین درب آن دارای یک نوار داخلی است که بتوانید اندکی آن را از ورود عوامل خارجی مانند گرد و غبار و آب حفظ نمایید. با استفاده از این تجهیز می‌توانید به بهترین نحو از دیگر تجهیزات داخل سردخانه محافظت کنید.

تابلو برق را می توانید به دو صورت طراحی نمایید.

  1. نوع اول که با نام PLC HMI شناخته می‌شود می‌تواند به صورت کامل شبکه شود و عملکرد تمام اتومات داشته باشد.
  2. نوع دوم به صورت میکروپروسسوری ساخته می شود، ترکیبی از سیستم آنالوگ و دیجیتال خواهد بود.

تابلو برق ها قابلیت نصب در فضای داخل و فضای بیرونی سردخانه را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت تابلو برق سردخانه و سفارش آن می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما شما را در این مسیر کمک می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *