یخچال و فریزر پروتئینی

یخچال و فریزر پروتئینی

نگهداری مواد غذایی پروتئنی که حساسیت زیادی نسبت به تغییر دما دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است. تجهیزاتی که در فروشگاه ها برای نگهداری مرغ، گوشت، سوسیس، کالباس، غذای منجمد آباده طبخ و… به کار برده می شود، یخچال و فریزر پروتئینی نام دارد. این تجهیزات اغلب در نوع درب دار ایستاده یا خوابیده ساخته می شوند. البته اگر در فروشگاه های بزرگ که فروش زیادی دارند این تجهیزات را ببینید اغلب از نوع یخچال و فریزر پروتئینی پرده هوا هستند.

با ما همراه باشید تا برخی از ویژگی های این تجهیزات را با هم بررسی کنیم.

مشخصات یخچال و فریزر پروتئینی خوب

درب این یخچال ها در صورت وجود، به دو صورت ریلی و لولایی قابل طراحی و ساخت است. این تجهیزات در انواع تک درب، دو درب، سه درب یا بیشتر بسته به متراژ یخچال و نیاز مشتری ساخته می شوند.

ظرفیت این تجهیزات نیز می تواند به کلی متفاوت با یکدیگر باشد. برای مثال در فروشگاه های مرغ فروشی می توانید از یخچال و فریزر پروتئینی 100 لیتری تا 300 لیتری و یا بیشتر استفاده نمایید.

بدنه ی این یخچال ها برای مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و قابلیت شست و شو، از ورق استنلس استیل ساخته می‌شود. در داخل یخچال های پروتئینی از یک لایه عایق استفاده می شود که این عایق می تواند از جنس پلی یورتان یا پلی استایرن باشد. داخل این تجهیزات قابلیت نصب چراغ LED و خارج از آن امکان نصب صفحه نمایش دما وجود دارد. به خاطر داشته باشید که برای حفظ سلامت محصولات پروتئینی در فروشگاهتان، باید مانع نوسان دما در این تجهیزات شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و خرید این تجهیزات می توانید با ما در تماس باشید. ما بهترین ها را برای شما طراحی می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *