نحوه چیدمان قفسه های فروشگاه

نحوه چیدمان قفسه های فروشگاه به چه صورت است؟

چیدمان صحیح و اصولی قفسه ها و سایر تجهیزات فروشگاه امری ضروری است. چرا که علاوه بر زیبایی فروشگاه شما می تواند به افزایش فروش در فروشگاهتان نیز کمک کند. اصول و نحوه چیدمان قفسه های فروشگاه به کمک مطالعاتی که بر رفتار مردم در هنگام خرید انجام شده است، بدست می آید. در ادامه به بیان چند نکته مهم از چیدمان تجهیزات فروشگاهی می پردازیم که تاثیر مثبت آن بر میزان فروش، در طی سالیان و در فروشگاه های مختلف دیده شده است.

انتخاب بهترین قفسه ها

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین قفسه ها می توانید در ابتدا پروژه های پیشین ما را ببینید. ما انواع مختلف قفسه های تولیدی مجموعه‌مان را به شما نشان می دهیم. انتخاب قفسه‌ی مناسب با توجه به ابعاد و نقشه ی فروشگاه شما صورت می گیرد. کافیست ما را از نیازتان با خبر سازید.

محل قرارگیری کالاهای ضروری کجاست؟

بهتر است محل قرارگیری مایحتاج روزمره مردم، مانند شیر، نان، ماکارونی و…، را در آخرین قفسه ها و نزدیک به صندوق قرار دهید. چرا که با این روش خریداران را مجبور می کنید که از میان تمامی قفسه ها بگذرند تا به خواسته‌ی نهایی خود برسند. این عامل باعث می شود که بسیاری از اقلامی که از یاد مشتریان رفته بود به آن ها یادآوری شود.

محصولات گران قیمت و با ارزش را در زاویه دید مشتری قرار دهید.

اغلب اوقات وقتی به یک محصولی فکر می کنیم، آن محصول را با نام بهترین برند در ذهن خود مجسم می کنیم. کالاهای شناخته شده و آشنا برای مشتری، چیزی است که همه‌ی ما به دنبال آن خواهیم بود. ما همواره دوست داریم محصولات شناخته شده را، هرچند که گران قیمت هم باشند، در مقابل چشمانمان ببینیم. به این ترتیب خرید آن اقلام برای مشتری بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود.

اقلام مربوط به کودکان را در دسترسشان بگذارید

یکی دیگر از کارهایی که باید هنگام چیدمان محصولات در قفسه های فروشگاه انجام دهیم، در نظر گرفتن کودکان و فرزندانمان است. به این ترتیب می توانید چیزی را که برای آن ها لذت بخش است، در دسترسشان قرار دهید و به طور غیرمستقیم بر میزان فروش فروشگاهتان تاثیرگذار باشید.

محصولات فصلی و خاص

محل قرارگیری محصولات فصلی و خاص در ابتدای قفسه ها، در قفسه هایی به نام سرلاین، چیده می شوند. با این کار می توانید همواره جدیدترین محصولات را سریعا به مشتری ارائه نمایید.

نحوه چیدمان قفسه های فروشگاه

محصولات هم گروه

بهتر است هنگام چیدمان قفسه های فروشگاه به این نکته توجه داشته باشید که محصولات هم خانواده و هم گروه را در یک محل مشخص و در کنار هم قرار دهید. به این ترتیب نیازی نیست که مشتریان به دنبال آن محصولات بگردند.

و اما چرا مجموعه برادران حامی دوست؟

مجموعه ما با توجه به اهمیت فروشگاه ها و تجهیزات مربوط به آن ها و همچنین با توجه به نحوه چیدمان قفسه های فروشگاه شما، آنچه نیاز دارید را از صفر تا صد برایتان طراحی و تولید می نماید. همچنین می توانید با خرید از مجموعه ما، از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید. کافیست با ما در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *