ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر

ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر

حفظ و نگهداری از مواد غذایی و مواد اولیه با بهترین کیفیت، یکی از اهداف احداث سردخانه است. جلوگیری از اتلاف انرژی نقش مهمی در صنایع برودتی خواهد داشت. مخصوصا در شرایطی که اختلاف دمای بیرون سردخانه و داخل آن زیاد باشد. یعنی سردخانه زیر صفری داشته باشیم. ضخامت عایق هر نوع سردخانه با توجه به نکات متفاوتی تعیین می شود. از جمله‌ی این نکات می توانیم به اقلیم نصب سردخانه، نوع آن، تناژ آن و میزان اتلاف انرژی در آن اشاره نماییم. از این رو انتخاب بهترین ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.

با ما همراه باشید تا این نکته را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای سردخانه زیر صفری خود داشته باشید.

چه ضخامتی انتخاب کنیم؟

ساندویچ پانل‌ها با توجه به موقعیت (دیوار، سقف و…) و اقلیم نصب در ضخامت‌های مختلفی از 3 تا 15 سانتی متر تولید می‌شوند. بسته به نیاز مشتری و سایر فاکتورها می توان ضخامت مناسبی از آن را انتخاب نمود. بنابراین در انتخاب ضخامت عایق مناسب باید چند نکته را در نظر بگیریم. اول اینکه می خواهیم سردخانه را در کجا احداث کنیم. دوم اینکه ساندویچ پانل را برای چه ابعادی و برای کدام قسمت از سردخانه می خواهیم؟

پلی استایرن یا پلی یورتان؟

انتخاب عایق ساندویچ پانل همواره یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کارها در صنایع برودتی بوده است. عایق پلی یورتان مزایایی نسبت به پلی استایرن دارد که امروزه نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. پلی استایرن ساختار ضعیف‌تری نسبت به پلی یورتان دارد. به همین علت در پروژه‌هایی که نیاز به ممانعت کامل از ورود هوا احساس می‌شود، انتخاب مناسبی نیستند.

علاوه بر آن، پلی استایرن عایق حرارتی و برودتی ضعیف‌تری نسبت به پلی یورتان است. همچنین مقاومت پلی استایرن در مقابل آتش و حریق کمتر از پلی یورتان است. البته استفاده از عایق پلی استایرن مزایایی نیز دارد. برای مثال می‌توان به قابلیت بازیافت این عایق اشاره نمود.

اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی و مشاوره مجموعه ما دارید، می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. مجموعه برادران حامی دوست آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. کافیست ما را از نیازتان مطلع کنید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *