آیس بانک آمونیاکی

انتخاب آیس بانک آمونیاکی و فریونی

برای شناخت انواع آیس بانک ها (آمونیاکی و فریونی)، بهتر است در ابتدا بدانیم آیس بانک چیست. آیس بانک در واقع تجهیزی است که با هدف بهینه سازی مصرف انرژی طراحی می شود. این تجهیز یک مخزن آب دارد که با استفاده از آن می توانید برای سیستم برودتی در ساعت غیر از اوج مصرف برق، یخ تولید نمایید. یخ های تولید شده برای خنک سازی محیط، تجهیزات صنعتی و سایر سیستم های تبرید استفاده می شود.

کاربرد این تجهیز را می توانید در صنایع مختلف ببینید. از جمله صنایع لبنی، تهویه مطبوع، شیلات و صنایع غذایی به وفور به چشم می خورند. البته این تجهیزات به طور خاص بر اساس سفارش و نیاز مشتریان عزیز توسط مجموعه ما طراحی و ساخته می شود. از این جهت می توانید با خیالی آسوده شرایط کسب و کارتان را با ما در میان بگذارید.

در ادامه به معرفی انواع این تجهیزات می پردازیم. با ما همراه باشید.

  • آمونیاکی

همانطور که می دانید آیس بانک دارای کندانسور، کمپرسور، کوئل اواپراتور، اتصالات انبساط و یک مخزن عایق کاری شده است. کوئل را بر اساس ابعاد دستگاه و ظرفیت تبرید آن انتخاب می کنند.

کوئل آیس بانک آمونیاکی از جنس فولاد با پوشش گالوانیزه ساخته می شود و سپس با فشار 400 psi از آن تست می گیرند تا مطمئن شوند هیچگونه نشتی ندارد.

  • فریونی

همانطور که می دانید ظرفیت تبرید در سیستم های آمونیاکی و فریونی با یکدیگر متفاوت هستند. از این جهت انتخاب نوع آیس بانک اهمیت ویژه ای دارد. تفاوتی که این دو نوع آیس بانک را از یکدیگر متمایر می کند، نوع کوئل به کار رفته در آن ها است. کوئل آیس بانک فریونی از جنس لوله مسی ساخته می شود و سپس مانند کوئل آمونیاکی، با فشار 400 psi از آن تست می گیرند تا مطمئن شوند هیچگونه نشتی ندارد.

آیس بانک آمونیاکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها می توانید همین حالا با مجموعه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در بخش فروش، تجهیزات مورد نیازتان را به شما معرفی می نمایند و در سریع ترین حالت ممکن آن را به شما ارائه می دهند. کافیست با ما در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *