چیدمان هایپرمارکت

اصول چیدمان هایپرمارکت

آیا تا به حال به فکر تأسیس یک فروشگاه افتاده اید؟ طراحی و ساخت هر فروشگاهی اصول مربوط به خود را دارد. نحوه ی مدیریت و جاگذاری تجهیزات و اقلام مختلف در هر فروشگاه باید از اصولی پیروی کند که به اصول چیدمان هایپرمارکت معروف است. این اصول بر اساسی تعیین می شود که هم مشتریان به راحتی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند و هم به افزایش فروش فروشگاه کمک کند. به این ترتیب هم خریداران از خرید خود راضی هستند و هم فروشندگان به رونق کسب و کار خود رسیده اند.

در ادامه به بررسی این اصول می پردازیم و مثال هایی ارائه می دهیم تا به بهترین نحو بتوانید آن را درک کنید.

نکات مهم در چیدمان

محل قرارگیری تمامی کالاها، شلف ها و قفسه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است کالاهایی که ارزش مادی بیشتری دارند در مقابل چشمان مشتری و در معرض دید آن ها قرار گیرند. همچنین نورپردازی بیشتری روی آن ها تعبیه می شود. هر فروشگاهی یک ظرفیت مشخصی برای چیدمان دارد. به این معنی که باقی اقلام و محصولات باید در انبار قرار داده شوند. بنابراین وجود انبار و قفسه های انباری نیز یکی از ملزومات هر فروشگاه  هایپرمارکتی است.

اقلام و محصولات مورد نیاز کودکان را در طبقات پایین تر قرار دهید. به این ترتیب آن ها به محصولات مورد نیاز خود خواهند رسید.

چیدمان هایپرمارکت باید به گونه ای باشد که در بین لاین های قفسه ها امکان تردد ترولی وجود داشته باشید. به این ترتیب افراد راحت تر می توانند خرید کنند. علاوه بر آن با استفاده از ترولی و سبد خرید اغلب شرایط را برای خرید بیشتر افراد مهیا می کند.

بهتر است در این مسیر از یک متخصص چیدمان کمک بگیرید. انتخاب تجهیزات مانند یخچال و محل قرارگیری آن ها برعهده ی متخصص چیدمان فروشگاه است که با توجه به فضای موجود در فروشگاه تعیین می شود.

چیدمان هایپرمارکت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. ما شما را از صفر تا صد راه اندازی فروشگاهتان کمک می کنیم. کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *