میز پیشخوان سوپرمارکت

میز پیشخوان سوپرمارکت

یکی از محصولاتی که شرکت برادران حامی دوست طراحی و تولید می کند میز پیشخوان سوپرمارکت است. البته این تجهیز استراتژیک نه تنها در سوپرمارکت بلکه در سایر فروشگاه های کوچک و بزرگ استفاده می شود. مخصوصا در فضاهایی که مشتریان زیادی دارد. استفاده از میز پیشخوان مزایای زیادی دارد. برای مثال به کمک این تجهیز می توانید ورود و خروج اقلام و کالاها را به فروشگاهتان به دقت کنترل نمایید. همچنین امکان صرفه جویی در وقت مشتریان و همچنین فروشندگان فراهم می شود. به این ترتیب این تجهیز سهم بسزایی در افزایش فروش فروشگاهتان دارد.

کار حرفه ای، علاوه بر اخلاق حرفه ای نیاز به لوازم و تجهیزات حرفه ای دارد. یکی از این تجهیزات میز چک اوت یا میز صندوق فروشگاهی است. میز پیشخوان فروشگاهی یا میز چک اوت در سرعت خروج محصولات از فروشگاه و رضایت مشتریان اثر مثبتی دارد. هر چقدر این میز کار طراحی بهتر و ساده تری داشته باشد، در نهایت رضایت مشتریان فروشگاهتان روز به روز بیشتر می شود و امکان بازگشت آن ها به فروشگاهتان وجود دارد.

انواع میز صندوق

همانطور که می دانید میز پیشخوان سوپرمارکت انواع گوناگونی دارد. سه مدل اصلی آن در ساخت عبارتند از میز ساده، با نوار نقاله و اکسپرس. این تجهیزات استراتژیک طبق سفارش شما مشتریان عزیز با ابعاد دلخواه شما و با جنس مورد نظرتان توسط مجموعه ما طراحی و ساخته می شود.

میز صندوق هایی که دارای نوار نقاله با سرعت چرخش سریع تری هستند، اصطکاک کمتری ایجاد می کنند. در نتیجه به فرد صندوق دار در امر تسویه کمک بسزایی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها می توانید با مجموعه ما در تماس باشید. ما شما را در راه رسیدن به رویاهایتان یاری می کنیم.

 

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *