کر درایر دانفوس

قیمت موتور یخچال صنعتی خوب چقدر است؟

یخچال صنعتی تجهیزی است که برای ذخیره محصولات مختلف به صورت انبوه و عمده، در دمایی پایین‌تر از دمای محیط و بالاتر از دمای انجماد آن مواد کاربرد دارد. این یخچال ها در بسیاری از صنایع مانند صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع دارویی و همچنین ساخت و تولید پلاستیک و قطعات پلاستیکی کاربرد دارند. این تجهیزات مانند سایر تجهیزات برودتی، دارای ۴ عضو اصلی هستند که در رأس آن ها کمپرسور قرار دارد.

انتخاب کمپرسور یا موتور اهمیت زیادی در عملکرد و طول عمر یخچال دارد. مشخصات، ظرفیت و توان این موتورها با یکدیگر متفاوت است. قیمت موتور یخچال صنعتی بر اساس این ویژگی ها مشخص می شود. با ما همراه باشید تا برخی از این ویژگی ها را به تفصیل بررسی کنیم.

مشخصات کمپرسور یخچال

امروزه کمپانی ها و برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید موتورهای یخچالی می نمایند. برای انتخاب بهترین کمپرسور یخچال صنعتی و فروشگاهی باید ابتدا میزان برودت مورد نیاز سیستم را در محاسبه کنید. میزان برودت مورد نیاز بر اساس ابعاد یخچال و مقدار مواد غذایی که در آن نگهداری می نمایید، محاسبه می شود. به این ترتیب می توانید توان یخچال را محاسبه کنید و بهترین کمپرسور را برای یخچال صنعتی خود تهیه نمایید.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در انتخاب نوع کمپرسور، مبرد مصرفی سیکل تبرید است. امروزه از HFC و CFCهای متفاوتی در سیکل تبرید یخچال استفاده می شود. انتخاب مبرد پس از انتخاب کمپرسور صورت می گیرد. در کاتالوگ فنی کمپرسورها به مبردهایی که با آن ها سازگاری دارند اشاره می شود.

راندمان و کارایی کمپرسور در شرایط مختلف متفاوت است. بهتر از پیش از خرید موتور یخچال این موارد را با دقت کافی بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت موتور یخچال صنعتی، فروشگاهی و همچنین ثبت سفارش می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. ما بهترین تجهیزات را با ضمانت اصالت آن ها در کمترین زمان ممکن به شما تحویل می دهیم. کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *