قیمت سردخانه فریونی

قیمت سردخانه فریونی با ضمانت و گارانتی

سردخانه ها یکی از نیازهای اساسی انسان برای انبار کردن و نگهداری مواد غذایی هستند. با استفاده از سردخانه ها می توانید مواد غذایی را نگهداری کنید و در زمان مناسب به بازار ارائه نمود. مراحل ساخت یک سردخانه فریونی از اصول مشخصی پیروی می کند. برای طراحی و تجهیز تمامی سردخانه ها باید به فاکتورهای مشخصی توجه کنیم. این مشخصات عبارتند از ابعاد سردخانه و فضای در دسترس، تناژ و نوع مواد غذایی ذخیره شده در آن، دستگاه های مورد نیاز و در نهایت بودجه مورد نظر احداث سردخانه توجه کنیم.

قیمت ساخت سردخانه فریونی نیز به تمامی موارد گفته شده بستگی دارد. بهتر است در مسیر احداث و راه اندازی سردخانه از شرکت های مجربی که پروژه های زیادی انجام داده اند، کمک بگیرید.

مزایای استفاده از سردخانه فریونی

  • فریون به علت عدم قابلیت اشتعال پذیری، گازی کم خطر محسوب می شود.
  • این گاز بی رنگ، بدون بو و غیر سمی است که نشت آن به صورت مستقیم به انسان آسیبی نمی زند. اما اطلاع از نشتی آن اندکی زمان می برد.
  • سیکل فریونی برای احداث سردخانه های کوچک تا تناژ 2000 تن، انتخابی مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین هزینه نگهداری و تعمیرات آن به واسطه ی تناژ کم، پایین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه های مربوط به احداث انواع سردخانه ها می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما شما را در راه رسیدن به نیازهایتان یاری می کنیم. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *