کمپرسور سکاپ یخچالی

راهنمای خرید کمپرسور سکاپ یخچالی

همانطور که می دانید کمپرسور قلب سیستم ها برودتی است. دانفوس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات و قطعات سیستم های تبرید در دنیا است. این کمپانی دانمارکی از سال ۲۰۱۰ کمپرسورهای یخچالی خود را با نام سرند سکاپ روانه بازار کرد. موتور یا کمپرسور سکاپ در انواع یخچال و فریزرهای خانگی، تجاری و فروشگاهی، آب سردکن ها و شیر سردکن، با توجه به توان و برودت مورد نیاز تجهیزات، قابل استفاده است.

کمپرسورهای یخچالی از نوع هرمتیک یا بسته هستند. این کمپرسورها از راندمان بالایی نیز برخوردارند. از این جهت به عنوان یکی از پرفروش ترین موتورهای یخچالی شناخته می شوند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این کمپرسور کم سروصدا بودن آن و بهینه بودن مصرف انرژی آن است. در ادامه به معرفی انواع موتورهای سکاپ یخچالی می پردازیم.

انواع موتورهای سکاپ

برند نام آشنای سکاپ (دانفوس) کمپرسورهای خود را در چند سری با توان های مختلفی طراحی و تولید می کند. آن دسته از کمپرسورها با توان کمتر، در یخچال و فریزرهای خانگی و دسته دیگر از کمپرسورها با توان بالاتر در یخچال و فریزرهای صنعتی و فروشگاهی کاربرد دارند. از کمپرسورهای یخچال و فریزر فروشگاهی سکاپ می توانیم به کمپرسورهای سری N،D،G،F و S اشاره کنیم. هرکدام از این کمپرسورها مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • اغلب این کمپرسورها از طراحی فشرده بهره می برند تا به بهترین نحو بتوانند در سیستم های سرمایشی مانند یخچال و فریزر جای گیرند.
  • کمپرسورهای سری N کاربرد بالای صفری و توان کمی دارند.
  • اغلب این موتورها با مبردهای مختلفی از جمله R134a و R600 سازگارند.
  • کمپرسورهای سری S در نوع شیردار نیز تولید می شوند.
  • خط تولید موتورهای سکاپ امروزه در کشور چین قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. ما با ارائه مشاوره خرید شما را برای رسیدن به نیازهایتان یاری می نماییم. کافیست با ما در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *