دستگاه فریز درایر میوه

دستگاه فریز درایر میوه

نگهداری طولانی مدت از غذاها همواره یکی از دغدغه های بشر بوده است. خشک کردن، دودی کردن و کنسرو کردن مواد غذایی رایج‌ترین روش‌هایی است که به کار برده می شود. دستگاه فریز درایر میوه یا خشک کن انجمادی میوه دستگاهی است که برای خشک کردن میوه های مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه از طریق دهیدراته کردن مواد و کاهش رطوبت آن تا 2 درصد، طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد.

اما چرا باید بخواهیم مواد غذایی را خشک کنیم؟ بدن ما در شرایط مختلف نیاز به مواد غذایی متفاوتی دارد. در حقیقت بدن ما به تمامی مواد غذایی نیاز دارد. اما توانایی انتقال و مصرف آن‌ها را در تمامی شرایط نخواهیم داشت. در این موقعیت می‌توانیم از مواد غذایی که از قبل خشک کرده‌ایم استفاده کنیم.

گاهی لازم است به یک سفر طولانی بروید، یا شاید قصد مهاجرت داشته باشید. ممکن است بخواهید به دورترین کشورها و قاره ها سفر کنید. اگر شما یک کوهنورد حرفه ای یا یک جهانگرد باشید، به غذاهای خشک شده نیاز خواهید داشت. مواد غذایی خشک شده وزن بسیار کمتری نسبت به حالت طبیعی خود دارند. همچنین می توانید برای مدت زمان زیادی غذاها را بدون افت کیفیت ذخیره سازی کنید.

چرا بهتر است از فریز درایر استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید تمامی مواد غذایی را می توانیم به کمک این دستگاه خشک کنیم. از مرغ و گوشت گرفته تا غذای آماده، انواع میوه ها، سبزیجات و بستنی. این دستگاه آب موجود در مواد غذایی را منجمد نموده و سپس آن را از طریق تصعید به گاز تبدیل می کند. می توانید در یک سیکل 20 ساعته هرگونه مواد غذایی و حتی بستنی را با خشک کن انجمادی‌تان ابتدا منجمد و سپس خشک نمایید. به کمک این تجهیز می توانید ریسک فاسد شدن مواد غذایی را به حداقل برسانید.

از مزایای دیگر استفاده از دستگاه فریز درایر می توانیم به حفظ خواص و کیفیت مواد غذایی، امکان ذخیره مواد غذایی برای مدت طولانی، امکان نقل و انتقال مواد غذایی در مسافت‌های طولانی (حتی تا کره ماه!) و… اشاره کنیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دستگاه فریز درایر و وکیوم درایر با ما در تماس باشید. کارشناسان ما در بخش فروش شما را در مسیر تحقق رویاهایتان یاری می کنند.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *