اصول طراحی سوپرمارکت

راه اندازی هایپر مارکت از صفر تا صد

با توجه به تغییر شرایط زندگی انسان در سال های اخیر، مخصوصا به دلیل همه گیری بیماری کووید، خرید غیرحضوری و اینترنتی رشد چشمگیری داشته است. اما نمی توان این نکته را نادیده گرفت که وجود هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای در این مسیر تاثیر بسزایی داشته است. تاسیس هایپر مارکت به شما این امکان را می دهد که سهم چشمگیری از بازار کنونی داشته باشید. با اضافه کردن فروش غیرحضوری به خدمات فروشگاهتان می توانید میزان فروش خود ار بیشتر افزایش دهید.

در ادامه به بررسی نکات راه اندازی هایپر مارکت ها و تجهیزات مورد نیاز در آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

سفارش تجهیزات مورد نیاز

پس از تعیین نوع فروشگاهتان و خدماتی که می خواهید به مشتریان ارائه دهید، نوبت به تهیه ی تجهیزات می رسد. یکی از کارهای مهم هنگام ساخت و تاسیس هایپر مارکت ها، انتخاب تجهیزات مورد نیاز با توجه به اقلام ارائه شده خواهد بود. انتخاب یخچال و فریزر، استندها، شلف ها و قفسه بندی با توجه به دکوراسیون داخلی فروشگاه شما صورت می گیرد. بنابراین بهتر است راه اندازی هایپر مارکت ها را از صفر تا صد به مجموعه ای مجرب بسپارید.

همچنین به تجهیزات استراتژیکی مانند میز چک اوت و تجهیزات امنیتی نیاز خواهید داشت. به این ترتیب می توانید به راحتی از ورود و خروج کالا از فروشگاهتان با خبر شوید.

برای انتخاب سایر تجهیزات مانند یخچال و فریزر کافیست در ابتدا میزان و نوع محصولی که قصد نگهداری از آن را دارید و همچنین میزان فروش فروشگاهتان را تعیین کنید. برای مثال اگر فروش فروشگاهتان زیاد است می توانید از یخچال های پرده هوا استفاده کنید. به این ترتیب در میزان مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها می توانید با ما در تماس باشید. ما بهترین ها را برای شما می خواهیم. ما از ارائه مشاوره تا خدمات پس از فروش استثنایی در کنار شما خواهیم بود.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *