قفسـه یکطــرفه

قفسه فروشگاهی


قابلیت های قفسـه یکطــرفه دیــواری

قفسـه یکطــرفه :

 قفسـه یکطــرفه دیواری، جهت یکنواختی هر چه بیشتر در زوایای دیواره های فروشگاه ها به کار می رود.

لیبل پلاستیکی پی وی سی جهت آسان نمودن درج قیمت کالا با بهترین کیفیت در طرح هـــا و رنـگهای متــنوع جهت قفسـه یکطــرفه ارائه می گردد.

طیف وسیعی از لــــوازم جانبی (اکــسسوری) مانند: انواع سبد و رگال ها و آویز  به صورت تکمیلی همراه با قفسه یک طرفه عرضه می شود. قفسـه یکطرفه ، سیستم نصب خود قفل شونده که نیازی به هیچ پیچ و مهره نیســت و بـــاعث افزایش سرعت و آسانی نصب مـــی گردد.

با توجه به قابلیت جابجایی هـر طبـــقه  قفسـه یکطــرفه در راســــتـای عــمــودی با ضریــب 25میلیــمتر ، ایــن امکان وجود دارد  تا نسبت به کالای چیده شده از حداکثر فضا استفاده شود.

قابلیت تولید تجهیزات در ارتفاع و عرض دلخواه و همچنین رنگ آمیزی در طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها با توجه به سلیقه مشتری وجود دارد.

رنگ تجهیزات بصورت یکی از بهترین رنگ های پودری موجود در کشور استفاده می گردد و تحویل تجهیزات بصورت بسته بندی در کارتن و سلفون پیچ ارائه می گردد.

 قفسـه یکطــرفه

مشخصات فنی قفسـه یکطــرفه دیــواری 

از ستـــون هــای یک تکه و بدون درز جهت زیبــایی بیشتر و افزایش مقاومت ساخته می شود.

ساخت در طرح های متنوع با استفـاده از جدیدترین تکنولوژی جهت افزایش تحمل بار انجام می پذیرد

طبقات یک تکه در عــرض های 60، 50 سانتیمتر دارای پل هایی با مقاومت خمشی بالا که در زیر آن جوش داده شده است ، تولید و ارائه می گردد.

با وجود پیچ های رگلاژ مخصوص در این محصول تراز نمودن را می توان به سرعت و به راحتی و بدون هیچگونه صدمه به پوشش کف انجام داد.

ویژگی های قفسـه یکطــرفه دیــواری

با توجه به نیاز مشتری و ظرفیت فروشگاه ، قفسه فروشگاهی یکطرفه دیواری، توانایی همگام سازی با فضاهای کوچک و بزرگ را دارد.

قفسه فروشگاهی یکطرفه دیواری، قابلیت تولید از کمترین ارتفاع تا ارتفاع حداکثر 6 متردر فروشگاه ها را دارد. قفسـه یکطــرفه ، با یک طرف پشتی جهت قرارگیری در مقابل دیوارهای فروشگاه  استفاده می شود و همچنین می توان از قفسه های یکطرفه با دو طرف پشتی جهت جداسازی و ایجاد دیواره نیز استفاده نمود.

قفسه یک طرفه در طول استاندارد 97 سانتیمتر تولید می شود که قابلیت تولید طول های مختلف را هم داراست. همچنین این قابلیت وجود دارد تا ستون های فروشگاه را در داخل قفسه های یکطرفه دیواری مستتر نماییم . درضمن در قسمت هایی که دارای دریچه های عبور هوا و یا پنجره وجود دارد این قابلیت وجود دارد که از پشتی های فنسی استفاده نمود تا بتوان بخشی از پشت قفسه نیز نمایان گردد. قابلیت استفاده از قفسـه یکطــرفه در دپارتمان پوشاک نیز می باشد.

 قفسـه یکطــرفه

 قفسـه یکطــرفه قابلیت اضافه کردن شیشه آجیلی در سایز های مختلف ( 50تا30 ) جهت استفاده در قسمت آجیل و خشکبار وشکلات فله را داراست جهت استفاده از قفسـه یکطــرفه در دپارتمان میوه و سبزیجات و نان از طبقات تشکیل شده از چوب پلاست و بازوئی های فلزی و لایت باکس روشنایی ، آئینه ای استفاده می شود.

از خصوصیات این نوع قفسه ها می توان به زیبایی و جلوه ی خوب در کنار استقامت بالا اشاره نمود

با اضافه شدن کابینت مخصوص به لایت باکس آئینه ای ، مدل دیگری از قفسه یکطرفه مخصوص میوه که دارای کابینت می باشد ایجاد می گردد.

این کابینت جهت دپوی موقت کالا و یا قرارگیری تجهیزات برودتی استفاده می گردد.

کاربرد

1-طبقه سی دی دوپله

2- طبقه سی دی سه پله

3- طبقه کتاب دوپله

4- طبقه کتاب سه پله

5- طبقه روزنامه ای

جهت استفاده از این محصول در بخش چیپس و پفک و کیک و کلوچه بسته بندی شده کافی است به جای طبقات از سبد های طراحی شده جهت داخل قفسات استفاده نمود.

این سبد ها در سایزهای به عمق 40 و 60 متر سانتی تولید می شود که با قرارگیری در کنار هم ، طبقات سبدی یک تکه ای حاصل می شود که در صورت نیاز در فاصله های دلخواه از جداکننده استفاده می شود.

در قفسه یک طرفه ،با قرار گیری پالت در قسمت پایه می توان در دپارتمان لوازم خانگی سنگین استفاده نمود. همچنین امکان قرار گیری طبقه نیز در این مدل وجود دارد.

رگال های قفسـه یکطــرفه دیــواری :

با نصب پشتی پانچی به روی قفسه های یکطرفه می توان از رگال (هوک) پشتی پانچی جهت آویز کالاهایی با وزن متوسط استفاده نمود.

در این روش جابجایی رگال ها از انعطاف بالاتری برخوردار می باشد.قفسه یکطرفه قابلیت نصب پایه رگال در ارتفاع های مختلف را دارا است که با این روش میتوان انواع رگال سبک و سنگین جهت دپارتمان های مختلف از جمله پوشاک ، ورزش ، لوازم خانگی ،ابزارآلات و… را مورد استفاده قرار داد

 

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *