یخچال بیات کن گوشت

یخچال بیات کن گوشت یا درای ایجر چیست؟

یخچال بیات کن گوشت نوعی یخچال صنعتی به حساب می آید که استفاده از آن مزایایی دارد. اما در اولین قدن باید بدانیم که چرا لازم است گوشت را پیش از مصرف بیات کنیم؟

گوشت بیات شده علاوه بر طعم و مزه‌ی عالی، نرم تر و زودپزتر از حالت تازه‌ی آن خواهد بود. گوشتی که در اغلب رستوران ها استفاده می شود، گوشت بیات شده است. برای این کار نیاز به تجهیزی مانند یخچال درای ایجر گوشت خواهید داشت. این تجهیز که با نام یخچال خشک کن گوشت نیز شناخته می شود، بافت همبند و ساختار پروتئین موجود در گوشت را در محیطی با دما و رطوبت کنترل شده نگه می دارد.

در این شرایط میکروارگانیسم ها و کپک های مفیدی در بافت گوشت تولید می شوند که خود باعث بهبود طعم و بافت گوشت خواهند شد. در اغلب رستوران ها و آشپزخانه ها از گوشت بیات شده استفاده می شود تا کیفیت غذای ارائه شده به بهترین نحو افزایش یابد. قیمت یخچال بیات کن گوشت با تعیین ویژگی های آن تعیین می شود. با ما همراه باشید تا به معرفی این تجهیزات بپردازیم.

مشخصات و ویژگی های این تجهیز

برای بیات کردن گوشت و حفظ کیفیت آن، به دمایی بین  1.5  تا  2  درجه سانتیگراد نیاز داریم. گوشت بیات شده را می توانید در دماهای پایین تری نیز نگهداری کنید. در این شرایط می توانید برای مدت زمان بیشتری گوشت را نگهداری نمایید.

تفاوت اصلی این یخچال با سایر یخچال های فروشگاهی در تنظیم دما است. چرا که باید دمای کارکرد این یخچال ها در بازه تعیین شده باشد. یک یخچال معمولی دارای ترموستات است و نوسانات دمایی زیادی خواهد داشت. به همین دلیل نمی توانید به کمک یخچال های معمولی گوشت را خشک یا بیات نمایید.

همچنین گردش هوا در داخل یخچال بیات کن گوشت از یخچال های معمولی بهتر است. از این جهت می توانید مانع افت کیفیت آن شوید. رطوبت دراین تجهیزات باید بین 60 تا 90 درصد تنظیم شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. ما بهترین تجهیزات را برای شما فراهم می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *