یخچال قنادی

یخچال قنادی و مشخصات آن

یکی از تجهیزاتی که در فروشگاه های نان و شیرینی به وفور یافت می شود، یخچال قنادی است. این یخچال ها برای نگهداری انواع کیک و شیرینی در قنادی ها تعبیه می شوند. یخچال قنادی با ثابت نگه داشتن دما و رطوبت، مانع خشک و کهنه شدن کیک و شیرینی ها می شود. بدنه این تجهیزات به علت در تماس بودن با رطوبت از جنس استنلس استیل ساخته می شود.

با ما همراه باشید تا انواع این تجهیزات را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب انتخاب بهتری برای فروشگاهتان خواهید داشت.

انواع یخچال قنادی بر اساس موتور

این تجهیزات در دو نوع بدون موتور و با موتور طراحی و تولید می شوند. برای نگهداری انواع کیک خامه‌ای و دسر می توانید از یخچال با موتور و برای نگهداری انواع شیرینی خشک و نان ها از یخچال بدون موتور استفاده نمایید.

به این ترتیب می توانید محصولات فروشگاهتان را با بهترین کیفیت نگهداری کنید.

انواع یخچال قنادی بر اساس شکل ظاهری

این تجهیزات بر اساس شکل ظاهری اغلب در دو نوع ایستاده و ویترینی طراحی و به بازار عرضه می شوند. هر دو نوع این تجهیزات به گونه ای طراحی می شوند که به مشتریان امکان دیدن محصولات داخل آن را بدهند. بهتر است در ساخت این تجهیزات از شیشه ضد خش استفاده شود.

مجموعه برادران حامی دوست تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین محصولات سرمایشی و فروشگاهی اعم از یخچال قنادی، یخچال قصابی، یخچال فروشگاهی و… بوده و با ارائه خدمات پس از فروش در کنار شما مشتریان عزیز خواهد ماند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با کارشناسان ما در بخش فروش مجموعه در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *