چیدمان فروشگاه مواد غذایی

 

چیدمان فروشگاه مواد غذایی
چیدمان فروشگاه مواد غذایی

چیدمان فروشگاه مواد غذایی یکی از عواملی هست که باعث افزایش میزان خرید در میان مشتریان می شود. در این مقاله به 4 نکته درباره ی چیدمان فروشگاه تان و همچنین چگونگی بالا بردن راندمان فروش محصول های مجموعه تان اشاره کرده ایم.

 

1.چیدمان فروشگاه مواد غذایی به روش توری

به طور معمول، روزنامه‌فروشی‌ها، داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها همگی مدافعان بزرگی هستند که محصولات خود را به این روش عرضه می‌کنند. طرح شبکه جایی است که بسیاری از کالاها و محصولات در راهروهای طولانی به شکلی قابل پیش بینی نمایش داده می شوند.

همچنین طرح‌بندی‌های شبکه‌ای برای قرار دادن خریداران در معرض محصولات بسیار عالی هستند، زیرا طرح‌بندی افراد را تشویق می‌کند تا راهروهای مختلف را مرور کنند و چند مورد را انتخاب کنند. این نوع چیدمان عالی برای فروشگاه هایی مانند سوپرمارکت هایی است که موجودی زیادی دارند.

به طور کلی، برای برخی مغازه ها مانند سوپرمارکت ها و روزنامه فروشی ها، چیدمان توری به خوبی کار می کند زیرا خریداران با آن آشنا هستند و می توانید جریان ترافیک را پیش بینی کنید. این بدان معنی است که می توانید تبلیغاتی را در جایی قرار دهید که می دانید مشتریان به راحتی آنها را می بینند.

 

2.چیدمان فروشگاه مواد غذایی به روش استخوان شاه ماهی

اگر فروشگاه طولانی و باریکی دارید، پس چیدمان استخوان شاه ماهی طرحی است که باید برای کسب و کار خود به آن توجه کنید.

اگر نیاز دارید که فضای کوچکی پر از محصولات خود را بسته بندی کنید، مانند کتابفروشی ها و فروشگاه های سخت افزار، می توانید از آن برای تأثیرگذاری عالی استفاده کنید. این نوع چیدمان به فروشگاه شما اجازه می‌دهد نفس بکشد و به‌هم ریخته به نظر نرسد.

 

3.چیدمان فروشگاه مواد غذایی به روش حلقه (پیست مسابقه)

چیدمان فروشگاه به روش پیست مسابقه رویکرد محبوبی در میان خرده فروشان است. این نوع چیدمان به خریدار امکان می دهد که نسبتا آسان و آزاد دور فروشگاه حرکت کند

چیدمان حلقه یا مسیر مسابقه راهی عالی برای پیش بینی و دستکاری جریان ترافیک مشتری شما است. با اعمال این نوع چیدمان، مشتریان خود را وادار می‌کنید از هر کالایی در فروشگاه، از ورود تا پرداخت و خروج، عبور کنند. این هوشمندانه است، زیرا شانس اینکه شخصی به طور ناگهانی کالایی را که قصد خرید آن را نداشته است، بردارد.

فروشگاه‌های IKEA و پاپ‌آپ نمونه‌ای درخشان از نحوه استفاده از چیدمان‌های حلقه‌ای برای روایت داستان هستند، زیرا فروشگاه به یک نمایشگاه موزه محدود به زمان تبدیل می‌شود، نه صرفاً فضای خرده‌فروشی

 

4.چیدمان فروشگاه مواد غذایی به روش جریان آزاد

جریان آزاد به شما این امکان را می دهد که خلاقیت درونی خود را هدایت کنید. این نوع چیدمان با قوانین چیدمان کاملاً منظم مطابقت ندارد.در واقع نوع چیدمان کاملاً به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید کجا محصولات خود را قرار دهید.  چیدمان به روش جریان آزاد برای خریدهای ناگهانی عالی هستند. در حالت ایده‌آل، برندهای لوکس یا خلاقی که از این سبک پیروی می‌کنند، می‌خواهند تجربه مشتری در فروشگاه را در اولویت قرار دهند تا با محصولات شگفت‌انگیزی که نمایش می‌دهند هماهنگ شوند.از این نوع در چیدمان فروشگاه مواد غذایی برای خرده فروشان آسان است.

 

چیدمان فروشگاه مواد غذایی
چیدمان فروشگاه مواد غذایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و موجودی، شما می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. مشاوران ما می توانند شما را در مسیر انتخاب بهترین تجهیزات یاری برسانند.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *