معرفی و خرید شیر کمپرسور

معرفی و خرید شیر کمپرسور

در این مقاله به معرفی و خرید شیر کمپرسور می پردازیم:

شیر کمپرسور یا شیر روتولاک

شیر کمپرسور که با نام شیر روتولاک نیز شناخته می شود، در سیستم های تبرید و یخچال ها کاربرد دارد. این شیر در دسته ی شیرهای برودتی قرار دارد و بر روی کمپرسور یا رسیور نصب می شود. اما آیا می دانید هدف از نصب این شیر در سیستم چیست؟

وظیفه ی اصلی این شیر جلوگیری از اتلاف مبرد در زمان خرابی کمپرسور است. چگونه؟ به این ترتیب که این شیر شرایطی را برای تکنسین ها فراهم می‌کند که بدون نیاز به تخلیه ی مبرد کل سیستم تبرید بتوانند فقط مبرد کمپرسور را تخلیه و آن را تعویض نمایند. جنس شیر روتولاک باید به گونه ای باشد که با انواع مبرد سازگار باشد. در ادامه به شرایط کاری شیر کمپرسور اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی و خرید شیر کمپرسور
معرفی و خرید شیر کمپرسور
شرایط کاری شیر کمپرسوردمای کاری این شیر برودتی از 10- تا حدود 150+ درجه سانتیگراد و فشار کاری مجاز آن ها حدود 40 تا 50 بار است. این تجهیز در اندازه ها و سایزهای گوناگون با توجه به نیاز مصرف کنندگان ساخته می‌شود. کمپانی های دانفوس و کستل از جمله مرغوب ترین شیرهای روتولاک را تولید می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شیر سرویس کمپرسور می توانید با مجموعه ما در سه بخش سرماول، سورسرمایش و برادران حامی دوست در تماس باشید. ما بهترین تجهیزات را بر طبق نیازتان برای شما فراهم می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *