کر درایر دانفوس

خرید کر درایر دانفوس

آیا می دانید برای محافظت از اجزای سیستم های تبرید، چه کارهایی می توانید انجام دهید؟ راهکارهای متعددی برای محافظت از سیکل تبرید وجود دارد. یکی از این راهکارها استفاده از درایرهای مناسب و خوب است. فیلتر درایر در واقع عضوی است که برای محافظت از کمپرسور در سیستم تعبیه می شود. این تجهیز با جذب رطوبت اضافه‌ی موجود در سیستم و جلوگیری از رسیدن گرد و غبار و انواع آلودگی های فیزیکی و شیمیایی به کمپرسور، از آن محافظت می نماید.

فیلتر درایر در اصل دارای ۲ عضو اصلی است که یکی کر درایر و دیگری پوسته‌ی کر درایر نام دارد. با ما همراه باشید تا به معرفی بیشتر این تجهیز بپردازیم.

معرفی انواع کر درایر

این قطعات دارای خاصیت جذب کنندگی هستند. این کار را به کمک جاذب هایی انجام می دهند. از جمله جاذب های پر مصرف در صنعت می توانیم به سولفات سدیم، آلومینا ژل، آلومینای فعال و… اشاره کنیم.

اما چطور باید بهترین جاذب را برای کار خود انتخاب کنیم؟ عواملی از قبیل سیال مبرد، فرآیند تبرید، دما و فشار سیال در زمان ورود به فیلتر درایر و همچنین نوع روغن کمپرسور بر انتخاب جاذب تاثیرگذار خواهند بود.

انتخاب برند این تجهیزات برعهده شما مشتریان عزیز است. کر درایر دانفوس یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات صنعتی تبرید محسوب می شود.

وظیفه اصلی این قطعه چیست؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، وظیفه اصلی فیلتر درایر جذب رطوبت و آلودگی های موجود در سیستم است. رطوبت برای سیستم تبرید، اثر نامطلوب دارد. چرا که علاوه بر احتمال ایجاد خوردگی، این رطوبت می تواند در سیستم منجمد شده و به عملکرد سیستم آسیب بزند. سیال مبرد با عبور از درون کر درایر رطوبت خود را به کر درایر داده و اجازه می دهد سیال گازی از آن عبور کند. به این ترتیب گاز رطوبت خود را از دست می دهد و خشک می شود. این شرایط در سیستم های تبرید شرایطی مطلوب به حساب می آید.

همچنین با عبور سیال از کر درایر، مواد شیمیایی و ذرات نامطلوب موجود در آن نظیر اسیدهای ارگانیک و غیرارگانیک (در صورت وجود) و گرد و غبار نیز جذب فیلتر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت کر درایر دانفوس، کستل، آلکو و… می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. ما بهترین تجهیزات را به همراه ضمانت اصالت کالا برای شما تهیه می نماییم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *