ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی


نصب ساندویچ پانل سقفی
نصب ساندویچ پانل سقفی

نصب ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی برای پوشش سقف انواع ساختمان، سوله، سردخانه، کارخانه، اتاق تمیز استفاده می شود و در کنار سایر مصالح یکی از مصالح آسان نصب است. در نصب ساندویچ پانل سقفی از انواع مختلفی از ساندویچ پانل ها نظیر: سقفی ساده، ساندویچ پانل نر و مادگی، ساندویچ پانل دورو نایلون و ساندویچ پانل دورو ورق، و یک رو ورق استفاده می شود.

برای نصب ساندویچ پانل سقفی باید به فاصله های بین ستون ها و عرض نهایی و ارتفاع پانل ها توجه کرد و آنها را با استفاده از پیچ و مهره و واشر به هم وصل کرد و درنهایت آن را آب بندی کرد.

عرض مفید ساندویچ پانل سقفی  1.16 سانتی متر و طول آنها 10 متر و ضخامت آنها 4 سانتیمتر تا 16 سانتی متر می باشد. ورق های مورد استفاده در نصب ساندویچ پانل سقفی از نوع ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم ، ورق آلوزینک که دورو ورق است.

 

ساندویچ پانل سقفی بعداز نصب مقاوم در برابر حرارت ورطوبت، مقاوم در برابر حریق و زلزله می باشند. و درنهایت باعث کاهش وزن سازه می شود.

گروه برادران حامی دوست پیشرو در تامین کالاهای صنعت تبرید و تهویه مطبوع و ارائه راه حل های طراحی، پیاده سازی، نصب و راه اندازی فروشگاهها و سردخانه های صنعتی و آموزش برای انواع نیازهای مشتریان می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و موجودی، با مشاوران ما در مسیر انتخاب بهترین تجهیزات در تماس باشید.

نصب ساندویچ پانل سقفی
نصب ساندویچ پانل سقفی

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *