کمپرسور 1.5 اسب

کاربرد کمپرسور 1.5 اسب بخار

کمپرسور یا موتور، قلب سیستم های تبرید مانند سردخانه، یخچال، فریزر و تهویه مطبوع است. بنابراین انتخاب این تجهیز نیاز به تخصص داشته و از اهمیت زیادی برخوردار است. کمپانی های مختلفی در حال حاضر در حال تولید کمپرسورهای سیستم های تبرید هستند. این تجهیزات در انواع مختلفی با ظرفیت های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. تفاوت انواع کمپرسورها با یکدیگر در نحوه اتصال موتور به کمپرسور است که در ادامه به آن ها می پردازیم. کمپرسورهای 1.5 اسب بخار کاربردهای متفاوتی دارد. برای بررسی این موارد با ما همراه باشید.

در کمپرسور باز  پوسته موتور و کمپرسور جدا از یکدیگر هستند. در حالی که در کمپرسور بسته (هرمتیک) و نیمه بسته (سمی هرمتیک) پوسته ی موتور و کمپرسور یکی است. البته تفاوت دو کمپرسور بسته و نیمه بسته در قابلیت دسترسی به داخل موتور است. در کمپرسورهای سمی هرمتیک امکان دسترسی به اجزای داخلی کمپرسور وجود دارد و در صورت نیاز می توانید اجزای آن را تعمیر یا تعویض نمایید.

کمپرسورهای سمی هرمتیک در انواع سردخانه های بالای صفری، زیر صفری و چیلرهای تهویه مطبوع استفاده می شود. مدل های مختلف این کمپرسورها، با توجه به برندهای تولید کننده، مشخصات و ویژگی های متفاوتی دارد. در ادامه به معرفی کمپرسورهای 1.5 اسب بخار بیتزر می پردازیم. با ما همراه باشید.

کمپرسورهای بیتزر

بیتزر آلمان یکی از بهترین برندهای تولید کننده ی کمپرسور است که از سال 1934 شروع به کار کرده است. کمپرسور بیتزر آلمان در انواع مختلف باز، بسته و نیمه بسته طراحی و ساخته می شود. با توجه به ابعاد سردخانه می توان کمپرسور مورد نیاز با قدرت و توان مشخص را انتخاب نمود. کمپرسور 1.5 اسب بخار بیتزر که به صورت تک فاز و ۳ فاز تولید می شوند و با مبرد R22 سازگاری خوبی دارند.

کمپرسور 1.5 اسب

این نوع کمپرسورها با روغن کمپرسور معدنی سازگار هستند. توصیه می شود پس از ۵۰۰ ساعت کاری روغن آن را تعویض نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. ما شما را در انتخاب بهترین ها یاری می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *