لیست سردخانه های گوشت تهران

احداث سردخانه میوه در تهران

امروزه وجود سردخانه ها برای ذخیره مواد خوراکی و غیر خوراکی ضرورت دارد. از طرفی ساخت، نصب و راه اندازی یک سردخانه امری تخصصی است و باید توسط افراد با تجربه انجام شود. مراحل ساخت سردخانه میوه در تهران مانند ساخت سایر سردخانه ها است. در ادامه به طور کلی به مراحل ساخت سردخانه اشاره می کنیم.

مراحل اولیه ساخت سردخانه

مرحله اول در ساخت هر سردخانه ای، برآورد نیاز مشتری و سپس انتخاب شرکت مشاور و تنظیم قرارداد با آن ها است. شرکتی که انتخاب می کنید باید تجربه ی ساخت و راه اندازی سردخانه را داشته باشد. بهتر است بر اساس پروژه های انجام شده توسط آن ها تصمیم بگیرید.

پس از انتخاب مجموعه، دریافت مجوزهای ساخت اولین قدم به حساب می آید. بهتر است شرکت منتخب، شما را در راه دریافت مجوزهای ساخت کمک کند.

دریافت مجوزها از طریق سازمان صنایع و معادن امکان پذیر است. برای این مرحله باید طرح توجیهی و تعدادی از مدارک شناسایی را با سند مالکیت به همراه داشته باشید.

بنابراین مهم ترین کار پیش از شروع ساخت این است که بدانید دقیقا به چه چیزی نیاز دارید. آیا سردخانه ای کوچک نیاز دارید یا بزرگ؟ سردخانه مورد نیازتان باید آمونیاکی باشد یا فریونی؟ و سوالاتی از این قبیل.

شروع ساخت

پس از عقد قرارداد با شرکت مذکور پروژه شما آغاز می شود. در این مرحله ابتدا سوله سردخانه ساخته می شود. محل قرارگیری تمامی تجهیزات نیز مشخص می شود. حال باید به کمک طرف قرارداد خود و با دریافت مشاوره از آن ها، بر اساس اقلیم محل احداث سردخانه، توان و ظرفیت سردخانه و عواملی از این دست، دستگاه های تبرید خود را انتخاب کنید.

با انتخاب مجموعه برادران حامی دوست می توانید تمامی برندهای دستگاه ها و تجهیزات سردخانه‌ای را نیز خودتان انتخاب کنید. پس از انتخاب تجهیزات و خریداری آن ها که از زمان عقد قرارداد و دریافت پیش فاکتور از مجموعه شروع می شود، نوبت به راه اندازی سردخانه می رسد.

راه اندازی سردخانه میوه در تهران

آخرین مرحله از مراحل احداث سردخانه، راه اندازی آن است. این کار باید توسط تکنسین های سردخانه انجام شود. توجه داشته باشید که زمانی که دمای دستگاه ها توسط این تکنسین ها تنظیم می شود، نباید آن تنظیمات را تغییر دهید. چرا که ممکن است به سردخانه و تجهیزات آن به طور نادانسته آسیب بزنید.

مجموعه برادران حامی دوست از ارائه مشاوره ساخت تا نصب و راه اندازی سردخانه در کنار شما عزیزان است. همچنین توجه داشته باشید که با خرید از مجموعه ما می توانید از خدمات پس از فروش استثنایی برخوردار شوید. کافیست همین حالا با ما در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *