سرلاین فروشگاهی

سرلاین فروشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

سرلاین فروشگاهی قفسه ای است که در قسمت های ابتدایی و انتهایی لاین اصلی قفسه نصب می شود.  برای نمایش محصولات پرفروش می توانید از این تجهیز استفاده کنید. بصورت استاندارد ارتفاع این قفسه برابر با قفسه های دو طرفه است. شما می توانید از این قفسه ها برای محصولات کوچک، تازه و پرفروش استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با کاربرد این تجهیزات به خوبی آشنا شوید.

سرلاین فروشگاهی

اهمیت استفاده سرلاین در فروشگاه

شلف های داخلی از بیرون قابل مشاهده نیستند. هنگامی که مشتری وارد فروشگاه می شود در ابتدا سرلاین ها به چشم او می خورد. به همین دلیل این نوع تجهیزات فروشگاهی نقش مهمی در بحث بازاریابی دارند.

در واقع توصیه می کنیم محصولاتی که گران قیمت هستند را در این قفسه ها گذاشته شوند. با توجه به این موضوع سرلاین فروشگاهی از جمله مهمترین قفسه ها در فروشگاه محسوب می شوند. سرلاین ها از نقاط پربازدید فروشگاهی هستند که چیدمان کالا در این قفسه ها می تواند در افزایش فروش آنها بسیار موثر است.

سرلاین های فروشگاهی هم از لحاظ دید بصری و جایگاه ویژه ای که در فروشگاه دارند و هم از لحاظ دسترسی مناسب مشتریان به کالاها،  بسیار مناسب هستند. با استفاده از این تجهیزات باعث می شود تا از تمام فضا های فروشگاه بهینه استفاده کنید.

نکات مهم در چیدمان اصولی فروشگاه

  • راحتی تردد مشتری در فروشگاه
  • دسترسی آسان مشتری به تمامی امکانات و اجناس فروشگاه
  • مشاهده نزدیک کالا
  • لمس برخی از کالاها
  • تست برخی از کالاها
  • قیمت های مشابه و کیفیت های متفاوت
  • مقایسه ای کالاهای مشابه
  • وجود تابلوهای راهنما در سطح فروشگاه
  • اختصاص دادن فضای کافی به راهروها
  • ویترین کالا و رعایت اصول آن ها

سرلاین فروشگاهی

نکات مهم در خرید سرلاین فروشگاهی

همانطور که گفته شد قفسه سرلاین فروشگاهی یکی از مهم ترین تجهیزات فروشگاهی محسوب می شود. لازم است که بدانید اکثر فروشگاه ها به دلیل عدم استفاده از قفسه و شلف مناسب، دچار زیان و ضرر می شوند.

استفاده از قفسه هایی با ظاهر نامناسب و تحمل وزنی کم باعث ایجاد آسیب در محصول می گردد. اندازه و ابعاد نامناسب قفسه که با فضا فروشگاه متناسب نیست. عدم استفاده از تنوع محصول و … باعث به وجود آمدن مشکلاتی است که با خرید قفسه های فروشگاهی نامناسب پیش می آید.

خرید سرلاین فروشگاهی از مجموعه برادران حامی دوست

مجموعه برادران حامی دوست دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید سرلاین فروشگاهی، قفسه های فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و به طور کلی تجهیزات فروشگاهی دارد.

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید تجهیزات فروشگاهی و انواع یخچال و فریزر فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا با کارشناسان فروش مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *