بازاریابی صنعتی یا B2B

بخش ارتباطات و فروش در هر شرکت وظیفه ی ارتباط گرفتن با خریداران مناسب خود را دارد. در بازاریابی صنعتی یا B2B ارتباطی بین بخش فروش و خریدار صورت می گیرد که خریدار آن یک شرکت دیگر باشد. یعنی به جای خریدار حقیقی، یک خریدار حقوقی یا کاری  حضور دارد. نکته ی حائز اهمیت در مورد این نوع بازاریابی آن است که نیازی به تبلیغات مستقیم ندارد. چرا که راه فروش کالا راهی مستقیم نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به اینجا مراجعه کنید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *