کر درایر دانفوس

اصول طراحی سوپرمارکت از صفر تا صد

اصول راه اندازی سوپرمارکت و هایپر مارکت با توجه به رقابت های موجود در بازار امروزی، نیاز به مشاوره و نظر افراد خبره و با تجربه در این زمینه دارد. برای راه اندازی سوپرمارکت ها باید به نکاتی از جمله کالا یا خدمات ارائه شده، طراحی صفر تا صد فضای داخلی فروشگاه، انتخاب مکان مناسب با جای پارک مناسب توجه نمایید.

از طرفی باید به تجهیزات مورد نیاز در آن مانند یخچال، فریزر و شلف ها، تجهیزات امنیتی، چک اوت و ترولی نیز توجه نمود. تمامی این موارد در مجموعه برادران حامی دوست برنامه ریزی، طراحی و تولید می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا اصول طراحی سوپرمارکت را با هم بررسی کنیم.

تجهیزات مورد نیاز هنگام طراحی سوپرمارکت

یکی از تجهیزات لازم در تمامی فروشگاه ها، یخچال فروشگاهی است. انتخاب نوع یخچال فروشگاهی مناسب با توجه به مواردی از جمله فضای در دسترس برای نصب، ابعاد آن، وجود درب و جهت باز شدن آن، محصولاتی که در داخل یخچال ذخیره می شوند و همچنین دمای مناسب برای نگهداری مواد غذایی انجام می شود.

از نکات دیگری که باید هنگام خرید انواع یخچال به آن توجه کرد، عملکرد و ماندگاری یخچال است. همچنین بهتر است هنگام خرید تمامی تجهیزات مورد نیاز در سوپرمارکت، به خدمات پس از فروش اعم از تعمیر، نگهداری، گارانتی و وارانتی محصولات توجه شود.

بهتر است در ابتدای مسیر راه اندازی سوپرمارکت، بودجه ی مد نظر خود را مشخص کنید. سپس با یک مجموعه در زمینه ی طراحی و اجرای سوپرمارکت مشورت نمایید. دریافت مجوز و پروانه‌های لازم در مرحله بعدی صورت می گیرد. پس از آن بهتر است تجهیزات و لوازم مورد نیاز را از یک شرکت معتبر تهیه کنید.

همچنین اصول چیدمان اقلام در فروشگاه موردی است که باید مورد توجه ویژه ی صاحبان این کسب و کار قرار گیرد. درنتیجه بهتر است در زمینه راه اندازی فروشگاه از شرکتی کمک بگیرید که در این زمینه نیز به صورت حرفه ای و تخصصی عمل نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *