مایکوم یکی از تولیدکننده های نامدار در زمینه کمپرسورهای سردخانه ای و انجماد صنعتی، تجهیزات مورد نیاز سیستم های برودتی فریونی و آمونیاکی، تونل های انجماد و… است که از سال 1924 در ژاپن تأسیس گردید. در کمپرسورهای این کمپانی از فناوری های به روز و پیشرفته استفاده شده است. این شرکت طی سال ها تجربه، به طور مداوم کیفیت محصولات خود را بالا برده و توانسته کمپرسورهایی تولید نماید که به محیط زیست آسیبی وارد نکند.

البته این شرکت در ابتدا با نام موسس آن یعنی Kisaku Maekawa، یا مایکاوا شناخته می شد. اما بعدها در سال 1961 نام برند تجاری مایکوم را به خود اختصاص داد. این شرکت در سال 1963 اولین پمپ مایع آمونیاک را برای یک سردخانه 7000 تنی در ژاپن نصب کرد. از سال بعد این مجموعه به خارج از آب های ژاپن رفت و این نقطه عطفی برای شرکت مایکوم شد.

در سال های بعد مایکوم برای کشتی های ماهیگیری بزرگ و صنعتی، خطوط تولید مواد غذایی و نوشیدنی، سالن های هاکی و اسکیت روی یخ و… نیز انواع کمپرسور و دستگاه های برودتی مورد نیاز را تولید نمود. به این ترتیب مایکوم کم کم پای خود را به کشورهای کانادا، برزیل، اکوادور، ونزوئلا، آمریکا، استرالیا،… باز نمود. حالا بیش از 70 سال است که برند MYCOM اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت مایکوم

شما می توانید تجهیزات این برند را از مجموعه برادران حامی دوست بخواهید. ما شما را در راه رسیدن به رویاهایتان کمک می کنیم.