قیمت قفسه فروشگاهی

تعیین قیمت قفسه فروشگاهی

برای نظم بخشیدن به هر فروشگاه کوچک و بزرگی، بهتر است از تجهیزاتی استفاده کنیم که برای این هدف طراحی و ساخته شده اند. تعیین قیمت قفسه فروشگاهی با توجه به جنس، ویژگی ها و ابعاد آن ها تعیین می شود. اما چه قفسه یا شلفی برای فروشگاه خود بخریم؟ در ادامه به بررسی این مورد می پردازیم. اما به خاطر داشته باشید که بهترین حالت آنست که تجهیزات مختص فروشگاه خودتان طراحی و تولید شود.

چطور بهترین قفسه ها را خریداری کنیم؟

در درجه اول بهتر است نقشه فروشگاه خود را برای افراد متخصص بفرستید و برای انتخاب قفسه از آن ها راهنمایی بگیرید. افراد متخصص کسانی هستند که در زمینه طراحی صفر تا صدی فروشگاه ها تجربه زیادی دارند. مجموعه برادران حامی دوست با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه ساخت و راه اندازی فروشگاه ها به صورت EPC، در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود.

یکی از مزایای انواع قفسه ها این است که توانایی همگام سازی با فضاهای کوچک و بزرگ را دارند. همچنین قفسه های فروشگاهی انواع مختلفی بنا به نیاز مشتری دارند. برای مثال قفسه دیواری، یک طرفه و دو طرفه، سرشلف، جزیره ای و خود ایستا. انواع قفسه ها با ابعاد مختلف، با توجه به محل نصب قابل طراحی و ساخت هستند که بنا به درخواست مشتری ساخت و تولید آن ها انجام می شود.

بسته به نوع کسب و کارتان، می توانید جنس قفسه را تعیین کنید. قفسه ها در جنس های چوبی، استیل، گالوانیزه و… تولید می شوند.

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه بزرگ را دارید، قفسه خود ایستا و قفسه های متری دو طرفه که به قفسه های لاین نیز معروفند، انتخابی مناسب برای شما خواهند بود. انتخاب ابعاد و اندازه ی این قفسه ها متناسب با فضا و حجم فروش محصولات انجام می شود. طبقه‌های قفسـه دوطرفه به صورت یک تکه و با عــرض های 40، 50 و 60 سانتی متری تولید می شوند. در صورت نصب قفسه های دو طرفه، می‌توانید از قفسه های سرشلف یا سرلاین استفاده نمایید تا به بهترین نحو از فضای فروشگاه خود استفاده کرده باشید.

قیمت قفسه فروشگاهیقیمت قفسه فروشگاهی

اگر فروشگاه شما ابعاد نسبتا بزرگ و دیوارهای خالی زیادی نیز دارد، قفسه های یک طرفه و دیواری می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند. شما می‌توانید به کمک قفسه های یک طرفه از کوچکترین فضاهای خالی فروشگاهتان نیز استفاده نمایید.

در قسمت هایی از فروشگاه که قابلیت نصب قفسه های یک طرفه و دو طرفه وجود نداشته باشد، می‌توانید از قفسه های طرح کیک یا گرد استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت قفسه فروشگاهی در انواع مختلف می توانید با ما در تماس باشید. ما از ارائه ی مشاوره خرید، تا نصب و راه اندازی فروشگاهتان در کنار شما خواهیم بود. کافیست با ما تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *