یخچال پرده هوا

راهنمای انتخاب یخچال پرده هوا

یخچال های بدون درب، رو باز یا پرده هوا یکی از انواع تجهیزات فروشگاهی هستند. این تجهیزات در فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید با تردد بالا به وفور یافت می شوند. در این یخچال به جای درب از یک لایه هوای سرد، که توسط فن های پایین دستگاه دمیده می شود، برای سرد نگه داشتن مواد غذایی داخل یخچال استفاده می شود. می توانید از یخچال پرده هوا برای سرد نگه داشتن مواد غذایی مختلف، گوشت و مرغ بسته بندی شده، سوسیس و کالباس، انواع مواد پروتئینی و غذاهای آماده طبخ، لبنیات، انواع نوشیدنی ها و… استفاده نمایید. برای انتخاب یخچال بهتر است در ابتدا مواد غذایی که قصد دارید در داخل آن ها قرار دهید را انتخاب نمایید.

انواع و عملکرد این یخچال ها

دمای کارکرد این یخچال ها بین  2  تا  7  درجه سانتیگراد است. به کمک این تجهیزات می توانید مواد غذایی سرد شده را خنک نگه دارید. بنابراین بهتر است برای سرد کردن مواد غذایی از این یخچال ها استفاده نکنید. اغلب افرادی که این یخچال ها را خریداری می کنند، پس از مدت کوتاهی از عملکرد بد آن ابراز ناراحتی می کنند. در حالی که اگر پیش از خرید بدانید که این یخچال دقیقا چه کاربردی دارد، تجهیزاتتان دچار مشکل نمی شود.

این تجهیزات با توجه به محل نصبشان در دو نوع موتور سرخود و موتور مرکزی طراحی و ساخته می شود.

  • یخچال روباز موتور سرخود که ظرفیت پایین تری دارد، موتور یا کمپرسور روی کابین یخچال نصب می شود و در نتیجه قابلیت حمل آسان دارد.
  • یخچال روباز موتور مرکزی که ابعاد و ظرفیت بزرگتری دارد، فضایی جدا برای موتور یا کمپرسور یخچال در نظر گرفته می شود.

ویژگی های این محصول

بدنه یخچال ایستاده پرده هوا اغلب از جنس استیل بوده تا قابلیت شست و شو داشته باشد. این یخچال دارای پرده شب است تا از اتلاف انرژی در زمان تعطیلی فروشگاه جلوگیری کند. یخچال های پرده هوا دارای عایق پلی یورتان هستند تا کمترین اتلاف انرژی را داشته باشند. همچنین این یخچال ها مجهز به سیستم نوفراست هستند و مصرف انرژی کمی دارند. در صورتی که از این تجهیزات به درستی استفاده کنید، دوام بالایی نیز خواهند داشت. قابلیت نصب چراغ LED نیز در داخل آن ها نیز وجود دارد. به این ترتیب خریداران می توانند به بهترین نحو محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

یخچال پرده هوا

جمع بندی

استفاده از تجهیزات فروشگاهی با طول عمر بالا، مزیتی است که تمامی صاحبان کسب و کار به آن نیاز خواهند داشت. در نتیجه بهتر است پیش از خرید، در این رابطه با افراد متخصص مشورت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  رایگان  جهت انتخاب و خرید تجهیزات فروشگاهی خود می توانید با ما تماس حاصل نمایید. مجموعه برادران حامی دوست از ارائه مشاوره تا ارائه ی خدمات پس از فروش در کنار شما مشتریان عزیز است.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *