تاپینگ خوراکی

تاپینگ خوراکی چیست و چه کاربردی دارد؟

تاپینگ خوراکی نوعی یخچال صنعتی محسوب می شود که برای نگهداری انواع مواد غذایی در فروشگاه ها و رستوران ها استفاده می شود. در واقع این تجهیز به صورت یک یخچال ویترینی است که اجازه دیدن محصولات موجود در آن را به مشتریان عزیز می دهد. همانطور که می دانید تاپینگ خوراکی کاربردهای متفاوتی دارد. از این رو انواع متفاوتی نیز خواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع این تجهیزات را به شما معرفی کنیم.

انواع تاپینگ خوراکی

تاپینگ ها در دو نوع صنعتی و فروشگاهی طراحی و ساخته می شوند. تاپینگ های صنعتی نوعی فریزر یا یخچال صنعتی محسوب می شود. امروزه این تجهیزات یکی از ضروری ترین و مهم ترین تجهیزات مورد نیاز در تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ مواد غذایی مانند بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، رستوران ها و… هستند. این تجهیزات اغلب به دور از چشم مشتری قرار داده می شود.

اما تاپینگ فروشگاهی اینطور نیست. این تاپینگ ها ظاهر زیباتری دارند و بسیاری از آن ها طراحی فانتزی دارند. این تجهیزات در جلوی چشم مشتریان فروشگاه قرار داده می شوند.

به خاطر داشته باشید که تاپینگ ها مانند اغلب یخچال های متری، در ابعاد دلخواه شما و با توجه به دکوراسیون فروشگاهتان قابل طراحی و ساخت هستند.

در هنگام خرید این مدل یخچال های صنعتی لازم است به تعداد و ابعاد بن ماری هایی که در آن جای می گیرند، قدرت کمپرسور و دو جداره بودن شیشه ی آن توجه کنید. در واقع اگر تعداد بن ماری های بیشتری برای محصول استفاده شود نیاز به موتور قدرتمندتری خواهد بود و این مورد در کیفیت تایپینگ تاثیر دارد.

جمع بندی

قیمت این تجهیزات صنعتی و فروشگاهی وابسته به مشخصات و قابلیت های موجود در آن است و نمی توان قیمت دقیقی از ابتدا برای آن ها مشخص کرد. این تجهیزات خاص هستند و طبق سفارش و درخواست مشتری طراحی و تولید می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. ما بهترین ها را برای شما می خواهیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *